Wikia

Het is Ruby haar dagje niet vandaag.Een kokosnoot molt haar touchpad,juf Roos vraagt Ruby of zij kan uitleg geven op haar vraag en Vince doet zo gemeen tegen haar.Hij maakt iedereen wijs dat de gothic een heks is en ongeluk aan iedere leerling schenkt die te dicht in haar buurt komt.Louis wil bewijzen dat Ruby helemaal geen heks is,daarom programmeert hij Chip tot Ruby's persoonlijke bodyguard.Die zorgt ervoor dat Ruby zelf minder pech krijgt en anderen er geen last van zullen hebben.Dan is het Joseph die ook iets geks bedenkt; een hoefijzer.Maar het brengt hem echter geen geluk en Joseph besluit om het hoefijzer positief op te laden (met een machine van Headro,waar hij absoluut geen gebruik van mag maken!).In de bib veroorzaakt Joseph een hele grote chaos wanneer hij alle boekenrekken weet om te kegelen.Voor straf moeten hij en zijn vrienden de bibliotheek opruimen,ze kunnen niet komen kijken naar het basketbaltornooi van Vince zijn schoonmaakrobot die hiervoor speciaal is geprogrammeerd in Headro's les.Louis' team had gefaald omdat Ruby verkeerde onderdelen had uitgekozen die voor geen meter werkten.Maar het gaat mis tijdens de demonstratie in de gymzaal.Vince past een basketbal naar zijn robot,doch raakt de bal de robot zijn kop en in plaats dat hij de bal neemt, neemt de robot zijn eigen hoofd waarmee hij speelt en scoort,maar botst met zijn lichaam tegen een elektriciteitskast aan waardoor alles uitvalt in de zaal.Joseph probeert de leerlingen te bevrijden met zijn hoefijzer.Hij maakt het alleen maar erger.Het is Headro die de studenten kan bevrijden.Iedereen rent snel de zaal uit.De schoonmaakrobot slaat op hol,hij zit Ruby achterna.Chip red haar en Joseph krijgt straf door Headro omdat hij zijn machine heeft gebruikt om z'n hoefijzer positief mee op te laden.Vince krijgt een koekje van eigen deeg als Chip de vlegel zijn schoenlinten aan elkaar knoopt.

  • Dit is de eerste aflevering waarin meneer Headro verschijnt.
  • In Arabië en Turkije is de scene van Ruby die Chip kust verbannen.
  • In Turkije (en Arabië vast ook) werd de scene waarin Joseph jokte en zijn vingers kruiste verbannen.

Around Wikia's network

Random Wiki