Wikia

Bewakingsrobots.png

De bewakingsrobots zijn de toezichters op school,zij werken op het bevel van het schoolhoofd.De robots bestaan uit X001 tot X1000.Ongehoorzame kinderen worden meteen te grazen genomen.De robots hebben niet echt emoties maar ze kunnen wel grappige gelaatsuitdrukkingen opzetten.

Hun IQ is zwak.Ze werken op stemherkenning zoals de andere schoolrobots.Zowel 's ochtends als 's avonds bewaken zij alle plaatsen in de school.Vooral de gangen en het internaat,bij avond staan ze zeker paraat om ronddolende kinderen terug naar hun kamer te brengen of ze gewoonweg naar het schoolhoofd sturen.Soms worden ze wel eens vervangen door meneer Nikils zelf die als conciërge door de gangen en het internaat zijn ronde doet om kinderen te vatten en ze te straffen.

So beautifull.jpg

Deze robot uit zijn emoties aan Chip die zijn presentatie schitterend vond.

  • [1]Een vreemde soort bewakingsrobot van O.M.
  • In Corneil en Bernie heeft Corneil een robot gebouwd dat X998 wordt genoemd.Hebben de makers (Millimages heeft ook trouwens beide series gemaakt) van mijn robot en ik hiervan hun inspiratie gevonden voor de naam (X) van deze robot te gebruiken voor de bewakingsrobots?
  • In Grijp de dief komen er twee bewakingsrobots het kantoor van Nikils binnen.Hij spreekt ze aan met Robot1 en Robot2.Of ze konden ook wel X001 en X002 genaamd hebben.
  • In Filmtijd is er een X1000 wanneer Melinda de robots tegen elkaar probeert te zetten.X998 en X999 (de serienummers van deze twee robots zijn niet bekend,maar het klinkt logisch dat ze zo moeten heten aangezien er een X1000 meedoet).
  • De X3000 is het allernieuwste model en opvolger van de bewakingsrobots.
    Stupid robot.png

    Allereerste bewakingsrobot uit 2010

    Wat is er aan de hand.png

    De robots zijn net Nikils' hondjes.

Around Wikia's network

Random Wiki