Wikia

De kinderen moeten een projectwerk van juf Melinda in een groepje van twee maken.Vince en Tulpje werken samen maar de kwajongen luiert liever dan te werken en Tulpje moet het allemaal zelf zien te doen.Vince hangt maar wat rond en prutst uit pure verveling aan een schakelaar van Tulpje haar robotstoel.De stoel waar Tulpje op zit slaat op hol en Tulpje heeft er geen controle meer over.Louis,Chip en Joseph gaan haar redden.Louis saboteert het systeem van de robotstoel zodat die niet langer meer kan vliegen.Tulpje bedankt Louis hier heel hartelijk voor en ze zegt dat hij haar nieuwe allerbeste vriend is.Tijdens het voetballen laat Louis zijn beste kant als keeper zien.Tulpje moedigd hem aan en tijdens de rust geeft zij hem een boterham aan.Wanneer de tweede ronde begint voelt Louis zich niet lekker.Er zaten roze augurken in de boterham en de jongen is hier heel erg allergisch voor.De tegenpartij van Vince wint en Louis moet het opgeven omdat hij moet braken.Tulpje wilt het weer goedmaken en zet haar fout recht om Louis' eten af te koelen met een speciaal machientje die Louis is een ijsculptuur veranderd.De jongen loopt trillend door de gang samen met Tulpje en ze komen Vince tegen die het niet fijn vindt dat Louis zijn werkpartner heeft afgepakt.Louis zegt hem dat dit niet zo is en Tulpje haalt een bazooka naar boven die ze graag op Vince wilt uittesten.Tulpje houdt de bazooka echter verkeerd en Louis krijgt al het plakkerig spul op zich.Tulpje blundert alweer en vraagt raad aan Joseph wat hij leuk vindt aan een vriend.Joseph zou het fijn vinden als er iemand zijn kamer zou opruimen.Dit brengt Tulpje op een maf idee.Louis en meneer Headro gaan naar Louis' kamer want de jongen wil hem zijn gekweekte elektrische paddestoelen laten zien die hij maanden lang heeft laten groeien.Wanneer ze de kamer binnenkomen zien ze Tulpje met een bokaal in de hand.Tulpje heeft de paddestoelen weggegooid tijdens het schoonmaken van Louis' kamer!De jongen is razend op haar en vraagt aan Tulpje hoe zij het in haar hoofd heeft gehaald om zijn kamer op te ruimen.Ze zegt dat Joseph zei dat hij het leuk zou vinden om een kamer op te ruimen.Nu is Louis nog meer boos,zo boos dat Tulpje van streek geraakt en wegloopt.Louis wilt dat dit voor eens en altijd ophoudt.Daarom verzinnen hij en zijn vrienden een plan om Tulpje Louis te laten redden in het afvalmagazijn zodat ze quitte staan.Helaas mislukt het plannetje als Tulpje iets te heldhaftig tekeer gaat en de afstandsbediening die de arm in het afvalmagazijn bestuurt uit Chips handen valt doordat hij de smurrie van Tulpje haar bazooka op hem krijgt en de afstandsbediening in de verbrandingsoven valt.De arm die Louis vasthoudt gaat wild te keer en Tulpje besluit om de arm zelf te gaan saboteren.Het lukt Tulpje om hem te bevrijden,al wordt ze tegen de muur geslingerd en valt ze op een rollende band recht naar de oven.Er komt hulp uit de onverwachte hoek.Vince redt Tulpje van de ondergang door haar bazooka te gebruiken en met de smurrie blokkeert hij de ingang van de oven.Hij raapt Tulpje van de band op en vliegt er samen met haar vandoor op zijn zweefplank.Louis is nu verleden tijd en Tulpje aanbid haar nieuwe redder;Vince.Later gaan de kinderen weer aan het werk.Er is niet veel veranderd bij het groepje van Tulpje en Vince.De blonde jongen is nog steeds te lui om aan het project te werken en eist nieuwe limonade.Louis,Chip,Joseph en Headro slaan het groepje zuchtend gade en de leraar stelt Louis gerust en dat het niet erg is dat hij werd gedumpt.Er zwemmen nog genoeg vissen in de zee rond.Headro denkt dat Louis nu met liefdesverdriet zit en vraagt aan Maia en Joseph om goed voor hun vriend te zorgen.De twee kinderen kunnen het niet laten om een grapje met Louis uit te halen en ze besluiten om hem naar bed te brengen.

  • In Arabië en Turkije hebben ze de volgende scenes verbannen: Tulpje die Louis kust,Headro die over Tulpjes luid gejuich zeurt en Tulpje die Joseph kust.Het was beter verstandig om deze afleveringen in beide landen te verbannen,maar ja...

Around Wikia's network

Random Wiki