Wikia

Tijdens de les van meneer Headro komt Vince Louis om hulp vragen.Hij vraagt hem of hij eerst de benen aan de robot moet zetten of de armen.Louis suggereert Vince om eerst de benen te nemen als hij wil dat de robot kan staan.Vince bedankt Louis en vreemd genoeg geeft de kwajongen Chip een aai over het hoofd.Maar dan gebeurd er iets met Louis; hij begint opeens een beetje raar te doen.Zijn vreemd gedrag wordt pas opgemerkt als hij door Headro wordt uitgekozen om straks het lab op te ruimen.Louis krijgt geen controle over zijn lichaam en armen,hierdoor vernield hij het lab en denkt Headro dat zijn leerling iets te enthousiast is omdat hij als enige leerling werd uitgekozen om het lab op te ruimen.Headro straft Louis wanneer hij heel erg tekeer gaat en stuurt hem naar buiten om af te koelen.Maia,Joseph en Chip bezoeken hem in de tuin en als Chip iets te dicht op Louis afkomt begint de jongen weer met zijn onverklaarbaar vreemd gedrag.Maia en Joseph denken dat hun vriend er een grapje van probeert te maken.Een tijdje later zoekt Chip Louis in het lab op die bezig is met opruimen.Ook Maia en Joseph komen kijken.Voor Louis wordt het opeens duidelijk; hij is allergisch aan Chip! Dit maakt Chip zeer ongelukkig,voorlopig blijven de twee liever uit elkaar.Joseph aait over Chip om hem te kalmeren maar de robot duwt Josephs hand weg en zegt dat hij net als Vince doet.Louis herinnert het weer,Vince heeft hier vast iets mee te maken.Maia wilt voor Louis een hartig woordje spreken met de kwajongen maar Louis zal er wel voor zorgen.In de kantine zoekt hij Vince op.Hij zegt dat Vince er een beetje afwezig uitziet maar Vince zegt van niet en schrikt als hij Chip te dicht bij Louis ziet staan.Louis,die net een dienblad vasthield,krijgt weer een allergie aanval en gooit de plateau met zijn middageten op Vince z'n trui.De blonde jongen is woedend,hij schuift van tafel,maar glijdt uit over een biefstuk en stoot tegen een tafel aan waar een bord met wortels en biefstuk is achtergelaten door een leerling.Het bord vliegt regelrecht op meneer Nikils af.Hij krijgt de troep in het gezicht en de biefstuk valt van het plafond recht op zijn hoofd.Razend vraagt hij wie dit gedaan heeft.Louis en Vince wijzen naar elkaar.De directeur roept hen allebei in zijn bureau op.Daar legt Vince uit dat Louis allergisch is voor Chip.Een bewakingsrobot moet Chip gaan halen en de robot staat een eindje later in het kantoor.Chip ontkent dit en maakt Nikils wijs dat ze meedoen aan Robots hebben talent.Hij zet zijn radio aan en danst naast de zijde van Louis die weer last begint te krjjgen van zijn allergie.Zo lijkt het of ze dansen. Nikils trapt hierin en laat de twee leerlingen zonder straf gaan.Vince wil maar niet lossen wat hij met Chip heeft gedaan.Maia en Joseph kunnen Vince in de gang tegenhouden.Maia weet wat Vince uitgespookt heeft (ze doet eigenlijk alsof).Hierdoor bekent Vince alles: hij heeft het medisch dossier van Louis gehackt en zo wist hij voor welke drie stoffen Louis allergisch aan was.Nu moet Louis Chip wassen zodat hij zich niet meer hoeft te verstoppen.Tijdens Chips wasbeurt heeft Maia nu op haar beurt een dossier gehackt,die van Vince.Als ze Louis' kamer binnenvalt spuit ze Louis met parfum onder.Nu moeten Louis en Chip naar het medisch onderzoek.Vince en ZYG zijn er ook.Louis nadert Vince en de jongen moet opeens niezen.De dokterrobot onderzoekt Vince,hij is allergisch voor Louis! Na het onderzoek bedankt Louis Maia.Chip is blij dat alle nare ellende achter de rug is,maar als Nikils opeens op hen afkomt en Louis graag wilt helpen met Robots hebben talent,zitten ze goed in de puree.Zo gebeurd,zo gedaan.In de sportzaal geven Louis en Chip een gênante dansopvoering.Natuurlijk wil Vince dit voor geen goud missen.Met zijn filmcamera in de hand wordt hij door een bewakingsrobot tegengehouden die op bevel van de robotdokter Vince niet mag binnenlaten.Louis en Chip botsen tijdens hun opvoering tegen elkaar waarbij Nikils zijn hand op het voorhoofd slaat.

  • Joseph werkt aan een kleine Spionvlieg tijdens de les van Headro.Een aantal scenes later is de vlieg gegroeid!
  • 68KlW7.gif

Around Wikia's network

Random Wiki