Wikia

Basketbalspelerrobot.png

De robot denkt dat zijn hoofd de bal is en gaat ermee dribbelen.

De robot verschijnt in Behekste Ruby.Hij is uit de resten van een blauwe schoonmaakrobot gemaakt.Vince,Tulpje,Julia en Kevin hebben hem in elkaar gezet tijdens de les van Meneer Headro.Hun groep werd uitgekozen om de robot in de namiddag in de gymzaal te demonstreren omdat Louis' groep hun robot het door verkeerde stukken niet heeft gehaald.

Kwade robot.png

Josephs magneet maakt de robot agressief.

Opzicht is de robot niet bepaald snugger.Als Vince een demonstratie wil geven en de bal naar zijn robot past,kan deze hem niet vangen en stoot de basketbal zijn hoofd weg.De robot tast over de grond en vindt zijn verloren hoofd die hij als bal verward.Hij scoort en stoot tegen een elektriciteitskast aan waarbij hij voor kortsluiting zorgt.Het licht uit de gymzaal valt uit en de leerlingen zitten vast.Uiteindelijk kan Headro de deur open krijgen.De leerlingen vluchten naar buiten.Joseph vangt de verdwenen hoofd van de robot op met zijn magneet.Het wordt agressief door de magneet en hij valt de leerlingen aan.

Uitgeschakelt.png

Terwijl Chip de robot afleidde kon Ruby hem uitschakelen.

De studenten ontkomen hem maar Ruby niet.Chip redt haar en verrast de robot zodat Ruby hem kan uitschakelen.

Around Wikia's network

Random Wiki