Wikia

Een campagne wil een nieuwe soort kauwgom op de markt brengen die tanden witter maakt en heeft Nikils' school uitgekozen om deel te nemen om een reclamespotje te maken.Louis en zijn vrienden doen mee (behalve Joseph).In de eerste ronde verliezen Julia en Ruby.Julia ratelt een heleboel informatie uit over de oorsprong van kauwgom,maar dat hoeven de mensen niet te weten.Ruby weet wat er allemaal in de kauwgom zit.Afval van computers.Nikils wilt daar niets over horen.Tijdens de tweede ronde speelt Vince vals; hij lokt Tulpje weg door haar een kaartje van Steven Spielbot te geven want hij zoekt nog een rol voor zijn nieuwe film.Hij gooit de processor van een blauwe schoonmaakrobot in de tas van Kevin die de schuld krijgt en ook uit de ronde valt.Met een spionvlieg besproeid hij Maia met lachgas,ook zij verliest en het is nu nog tussen hij en Louis.Hij weet een goed leugentje en doet alsof zijn opa ernstig ziek is.Uit medelijden trekt Louis zich uit de auditie.Maia doorzoekt dit op internet en ontdekt dat Vince zijn opa op de cover van een magazine staat met de Mount Everest op de achtergrond voor bergbeklimmen.Hij is helemaal niet ziek.Louis is in de maling genomen en probeert Vince te stoppen,maar helaas,het is niet meer mogelijk want hij mag nu in de reclamespot spelen.Hij krijgt van Nikils een supergum en moet gedurende heel de commercial op het kauwgom kauwen.Hij houdt het niet uit,de smaak is gruwelijk."Wat een generatie van slappelingen!" gromt Nikils en hij test de kauwgom uit en heeft net hetzelfde reactie als Vince.Ruby had hem zo gewaarschuwd.Nu is er geen enkele kandidaat meer over om het spotje opnieuw te spelen.Louis stelt voor om Chip te gebruiken want robots hebben geen smaakpapillen.Zo gebeurd het dan; Chip speelt het spotje in en wint,de campagne van supergum heeft Chip als hun mascotte uitgekozen en vond zijn reclame de beste van allemaal.En Tulpje,wel die heeft een rol gekregen in een film van Steven Spielbot.

  • Steven Spielbot is afgeleid van de echte regisseur Steven Spielberg.
  • Weggelaten scenes Turkije: Vince die de kauwgom uitspuwt,Nikils die de kauwgom uitspuwt en Tulpje die Vince een kus geeft.Arabië heeft meer stukjes weggelaten zoals Tulpje die handenstand doet en andere zaken.

Around Wikia's network

Random Wiki