Wikia

Louis en zijn vrienden spelen midden in de nacht een online videogame dat zich afspeelt in een fantasiewereld (het kan vergeleken worden met Dungeons and Dragons en Warcraft) Het spel maakt hen verslaaft en ze hebben nauwelijks de tijd in de gaten als Chip Louis bij het krieken van de dag hem laat herinneren dat ze vandaag een test van meneer Headro krijgen! De kinderen zijn zo moe dat ze hun ogen amper open kunnen houden.Ze smeken de leraar om de test af te zeggen.Natuurlijk vertellen ze Headro niet dat ze de ganse nacht een videospel hebben gespeeld.De leerkracht weet een oplossing;Hij geeft hen een ontspanningsoefening.Helaas krijgt Headro door de ontspanning zelf een beetje slaap en met de hulp van de ondeugende Chip sust de robot-aap meneer Headro in slaap.Meneer Nikils en juf Roos treffen hun studenten en collega slapend in het lab.Pierre Francois ontploft bij het zien van een tukkende leraar.Hij schorst Headro voor een maand.Nu zitten de kinderen zonder een mannelijke leerkracht.Louis en zijn twee vrienden doen er alles aan om Headro terug op school te krijgen.Hij onderzoekt het schoolreglement en er schiet hem een idee te binnen.Louis past de regels aan en gaat aan meneer Nikils vragen om hun huiswerk te verbeteren.Nikils vraagt waarom Louis dit hem vraagt en de jongen antwoord dat als een leraar ziek of geschorst is de directeur hem moet invallen (dit heeft Louis aan het reglement veranderd).Nikils geraakt in paniek want hij zal nu voor een klas moeten staan,iets wat hij nooit gedaan heeft (en het niet eens kan) s' Anderdaags wachtten de kinderen op het schoolhoofd en tot hun verrassing heeft Pierre een bewakingsrobot meegebracht genaamd Viktor,deze robot zal hen vanaf nu lesgeven en wat voor een die Viktor.De kinderen mogen hem niet,Viktor moet uitgeschakeld worden.Volgens Vince is dat onmogelijk,Nikils heeft robots genoeg waar hij het lerarenpakket in kan programmeren.Maar Louis blijft niet bij de pakken neerzitten,hij verzint een plan.Ook Julia schiet iets te binnen.Op een avond gaan de leerlingen het idee van Louis en Julia uitvoeren.Terwijl de twee slimmenbollen Nikils' kantoor binnenbreken via een ventilatieafvoer gaan de andere studenten de bewakingsrobots afleiden.Julia typt een e-mail naar de minister van het onderwijs en Louis herprogrammeert Viktor.Nikils weet gelukkig niets van dit idee af maar had wel de kinderen in de gaten die als wilde kippen de gangen in het school rondliepen en de bewakingsrobots voor de gek hielden.Viktor slaat op tilt,hij is in de war en kan opeens geen les meer geven zoals het hoort.De kinderen gaan dit aan de directeur vertellen die hen natuurlijk niet geloofd.Er verschijnt een bericht op Nikils' computerscherm en hij schrikt als hij ziet dat het om een test gaat dat hij nooit aangevraagd heeft.Viktor moet deze test ondergaan.Wanneer de resultaten van de test binnenkomen is de uitkomst onbegrijpelijk slecht.Nikils voelt zich gegeneerd en besluit om Headro weer aan te nemen.De kinderen zijn blij dat hun vertrouwde leraar weer les mag geven.Echter worden Louis en Julia in Nikils' bureau geroepen.Daar feliciteert hij hen op een minzame toon,maar hij is vooral woedend omdat ze een e-mail op zijn naam hebben verstuurd en dit zal natuurlijk niet ongestraft blijven.Er verschijnt een bericht op zijn computer,afkomstig door de minister van het onderwijs.Nikils leest de mail hardop.De minister heeft gesloten om de robotleraren te schrappen en hij vind dat de directeur dit bericht op een literature wijze heeft geschreven (dankzij Julia) en vinden dat hij directeur van het jaar mag worden.Nikils is over het dolle heen,de straf word vergeten,Julia en Louis kunnen in alle rust zijn kantoor verlaten.Omdat hij zo opgewonden is vliegt Nikils in de armen van Viktor,doch krijgt de robot op een heel gênante manier een nieuwe naam dat Nikils nogal met een liefde toon uit: "Melinda."

  • Het is niet gebruikelijk om een bestaande naam te gebruiken,want Nikils vermeld Facebook in deze aflevering terwijl andere tekenfilms het een totaal verzonnen naam voor geven.
  • De computerspel scenes werden niet vertoond in Turkije en Arabië.
  • Nikils en de dansende robot werd flink ingekort in Turkije en Arabië.
  • Nikils zegt totaal Iets anders tegen Viktor in Turkije in de laatste scene,terwijl Arabië deze scene weglaat.

Around Wikia's network

Random Wiki