Wikia

De moeder van Nikils verschijnt in Een supergeschenk.Pierre-François  krijgt een late en onverwachte telefoontje van zijn moeder.Ze wil hem graag een bezoekje komen brengen in school en praat tegen hem alsof hij weer een kind is.Pifi is mr.Nikils bijnaam.Hij vindt het allesbehalve leuk dat zijn  moeder hem zo aanspreekt en haar telefoontje heeft opeens een vreemde invloed op hem.Hij valt in een diepe slaap en ontwaakt slaapwandelend naar zijn kleerkast waar hij er een oude skateboard vanuit haalt.Chip ontdekt Pierre-François in het onthaal waar hij er skateboard.Nikils denkt weer een kind te zijn en mag op Josephcadeau spelen,namelijk een speciale zweefplank.Alles loopt uit de hand wanneer Nikils ontwaakt en weer een telefoontje van zijn moeder krijgt.Het hele gedoe herhaalt zich en Nikils steelt Josephs cadeau.Tijdens een gevaarlijke stunt op de unieke zweefplank belt moeder hem opnieuw op en Nikils lijkt te ontwaken en valt naar beneden.Hij wordt gered door Chip en Joseph zijn cadeau breekt op de grond.Nikils moeder is boos wegens haar zoon haar nooit eens een keertje zelf belt en denkt dat hij haar niet op bezoek wilt.Boos spreekt ze opeens haar zoon aan met zijn echte naam: Pierre François. 

  • Stem: Anke Helsen of Daisy Thys  

Around Wikia's network

Random Wiki