Wikia

School.png

De school bij avondschemering

Het schoolgebouw is een modern complex dat een futuristische uitzicht heeft en geheel uit glas bestaat.De school heeft een koepelvormig structuur,twee zijvleugels en een toren.In de vleugel onder toren bevind zich de sportzaal.De andere bijbouw is het internaat.De toren is de basis van Nikils,hier bevind zich zijn bureau.De school is omringd door een park dat ook het schoolpark word genoemd.In deze grote tuin zijn bruingele weggetjes aangelegd dat kronkelend over het gras gaat.De omgeving is afgezet met hoge struikachtige bomen.Hier en daar zijn er in het gras grote stenen te vinden.Er groeien bizarre struikgewassen en exotische bloemen in het park.Vaak zijn deze beplantingen in de school terug te vinden.In het park vind men paallichtjes die 's avonds branden,oranje vuilbakken,gele zitbanken en een voetbalveld met tribune.De openingspoort van het domein is een witte grote cirkel,niet afgesloten.Er zijn grote en kleine poeltjes in het park en er groeien palmbomen die vaak in bloei staan met kokosnoten.De school ligt zeer afgelegen bij de zee (zie de school bij overdag afbeelding en bemerk de kleine duinen,zee en vuurtoren) Dit beeld komt slechts in twee afleveringen voor: Super Tulpje en Junior.Voor,achter en rechts word de school omringd door een hele grote stad met wolkenkrabbers,een zeer toekomstige uitzicht.De school telt een gelijkvloer en een eerste verdieping.Naar de toren en het internaat zijn aparte trappen voor.Via de trap in de hal kom je uit op het eerste verdiep.

School2.png

De school bij de krieken van de dag

School-0.png

De school bij avond

Da school.png

De school overdag

Around Wikia's network

Random Wiki