Wikia

Nikils heeft last van niesbuien en denkt dat dit veroorzaakt wordt door afval.De kinderen hebben een vrije dag en Joseph wil vandaag helemaal niets doen.Hij wil niet eens van zijn zweefplank af als zijn vrienden met hem een potje voetbal willen houden.Hij bedenkt een gek nieuw spel; zweefballen.Maia past een bal naar Joseph die het net lukraak kan wegschoppen.De bal stuit tegen een luchtschacht,recht voor de voeten van het schoolhoofd.Hij waarschuwd hen maar wanneer Nikils bij Joseph's kamer komt moet hij niezen en ziet hij de robotarm.Nikils besluit om een kamerinspectie te houden.De leerlingen beginnen met opruimen.Maia heeft niet veel tijd nodig om op te ruimen,zelfs Louis ruimt op maar hij houdt het even stil als hij ziet hoe Vince al zijn spullen weggooit.Kevin vindt zijn gameboy tussen de troep en is boos op Vince,die ontkent dat het console van zijn vriend is.Joseph probeert zijn robotarm te programeren tot een echte schoonmaakrobot,maar er is werk aan de winkel.Louis geeft hem raad maar Joseph wilt er niets van horen en wil het liever zelf doen.Ondertussen zit Nikils bij de psycholoogrobot en vertelt hem over zijn niesbuien.Volgens de robot beeldt Nikils het allemaal maar in en voor de zekerheid laat hij de directeur spreken over zijn jeugd.Louis en Maia bereiden zich voor om een spelletje zweefballen te spelen.Er zijn kandidaten om mee te spelen.Joseph heeft nog moeite met zijn programmatie maar uiteindelijk lukt het hem om de robot te laten functioneren zoals hij dat wilt en gaat de jongen naar de speelplaats waar de anderen bijna aan het spel beginnen. Ze hebben de spelregels veranderd,elke speler mag vals spelen,punten afpakken van anderen en met een roze bak spelen. Joseph weet niet wat hij hoort en is boos op Louis omdat hij zijn idee heeft gestolen.Louis ontkent dat.Terwijl de twee jongens bekvechten is Josephs robot klaar met zijn werk en gaat hij door heel de school opzoek naar karweitjes.Nikils moet zijn probleem uitschakelen,een soort symbool dat hem voor het niezen zorgt.Chip komt in het gevecht van Joseph en Louis,ze hebben nog vijf minuten om hun kamer op te ruimen.Joseph vindt zijn kamer brandschoon terug maar zijn arm is spoorloos.Hij vraagt of Louis hem gezien heeft.Hij weet van niets en vraagt of Joseph er een afremsysteem op heeft geïnstalleerd.Nu denkt Joseph dat Louis hem met opzet niet heeft willen zeggen over dit en de jongens zijn nog steeds in ruzie.In de gang pakt de robotarm het werk af van een schoonmaakrobot.Hun achtervolging zorgt voor problemen wanneer de schoonmaakrobot tegen de muur botst en zijn hoofd verliest.Nikils komt op het geluid af en ziet de robotarm weer.Dit is het symbool die hij moet vernietigen.Joseph gaat vlug zijn robot achterna voordat de bewakingsrobots hem vatten.In de cafetaria nemen Louis en zijn vrienden het op tegen de bewakers.Ze spelen zweefballen met de robotarm en de stoelen.Het spel wordt verstoord als Nikils er tussenkomt.Op zijn bevel wordt Josephs robot in de vuilbak gegooid.Nikils is verlost van zijn allergie.De robotarm is echter niet weggegooid,het heeft zich kunnen vastklampen in de afvoer van de vuilbak.Nu is Joseph ten einderaad nu zijn robot niet van op weet houden met schoonmaken.De psycholoogrobot vraagt hem of hij er al eens aan gedacht had om zijn robot uit te zetten.

  • In Rusland zou dit de laatste aflevering zijn.

Around Wikia's network

Random Wiki