Wikia

Aliens.png

Om wraak te nemen over Vince's beruchte plagerij maakt Louis hologrammen van rode Aliens.Hiermee wil hij Vince het betaald zetten.Vince eerste ontmoeting met de hologrammen vindt plaats op een avond in de bib.Wanneer het licht uitgaat verschijnen er twee Aliens aan de deur.Ze jagen Vince de stuipen op het lijf.Zo wordt hij de hal in gejaagd en slaat hij alarm waardoor iedereen wakker wordt.Maar niemand gelooft hem als hij over de Aliens begint.De volgende dag gaat Vince opzoek naar sporen.Hiermee wil hij bewijzen dat de Aliens echt bestaan.Hij krijgt een videobericht van de twee Aliens die hij gisterenavond heeft gezien.Ze bedreigen hem en eisen hem om 's avonds naar het schoolplein te komen waar hij de rest van de Aliens kan ontmoeten.Uiteindelijk is er iemand die Vince gelooft en dat is meneer Nikils .De directeur helpt Vince tegen het strijden van de rode Aliens.Louis' plan loopt in het water en de waarheid komt aan het licht als Nikils de valse ufo laat crashen.De Aliens verschijnen in Bezoek uit de ruimte.

Ufo.png

Vince en de ufo

Around Wikia's network

Random Wiki