Wikia

Tijdens een test van juf Roos krijgen de leerlingen hun resultaten terug.Julia heeft een F+ en is hierdoor helemaal van streek.Ze wil niet als Joseph eindigen,hij heeft vaak slechte punten zegt hij tegen haar.Dit maakt Julia nog meer bang.Intussen heeft Nikils ook een probleem met zijn horoscoop.Het ziet er vandaag voor hem ook niet zo leuk uit.Elke website raadt hem aan om in bed te blijven.Louis besluit om Julia te helpen,hij maakt van Chip een waarzegger die Julia kan helpen.Zijn eerste bewijs gebeurt in de kantine wanneer Vince een schoonmaakrobot wil foppen door een blikje frisdrank op de grond te zetten.Hij heeft ergens aan het systeem van de dienbladen geknoeid maar zijn sluw plannetje valt in het water als een leerling over het blikje valt en de schoonmaakrobot hem van zijn val red.De plateau's suizen naar Vince zijn hoofd.Julia is verrast dat Chip dit had zien aankomen.Tijdens de speeltijd komt Kevin zich ermee moeien en Chip vertelt hem dat hij een slecht cijfer zal scoren tijdens Melinda's test.Dit bespreekt Kevin met Vince en hij zegt dat Kevin zich er niets van aan hoeft te trekken.Chip heeft gelijk,Kevin en Vince scoren slechte cijfers.Julia is superblij.Nikils komt haar tegen in de gang en vraagt zich af waarom zij zo gelukkig is.De twee jaloerse jongens die slechte punten hebben behaald verklikken Chips wonder aan Nikils.Het schoolhoofd wil Chip spreken,die iets moet doen voor Nikils.Even later vertelt hij dit aan Louis die helemaal niet blij is om dit te horen.Chip heeft aan Nikils belooft dat hij binnenkort iets met Melinda zal beginnen.Maia wil hiermee helpen.Ze steken een plan in elkaar; ze kapen een schoonmaakrobot,herprogrammeren het zodat hij sneller en properder poetst totdat de vloer glibberig wordt.Een bewakingsrobot voelt zich verplicht om Nikils het goede nieuws te vertellen over juf Melinda.Ondertussen haalt Louis juf Melinda en maakt haar wijs dat hij iets heel speciaals heeft uitgevonden.Nikils is op weg naar Melinda.Net op dat moment komt juf Roos van het toilet en Nikils botst tegen haar aan.Zij ligt in zijn armen en denkt dat de man haar wil kussen.Louis en Melinda glijden ook uit,Melinda valt in Louis' armen,al heeft zij geen idee wat er de bedoeling van is en vraagt hem enkel naar zijn uitvinding.Nikils is boos dat het niet is gegaan volgens hij wilde.Julia komt Nikils' bureau binnen en schiet Louis en zijn vrienden te hulp.Ze zegt tegen Nikils dat het zijn eigen schuld is en niks mag forceren.Nikils begrijpt het min of meer en stuurt de kinderen naar buiten.Juf Roos glipt stiekem Nikils' bureau binnen.De kinderen gaan naar buiten en Julia wist al die tijd al dat ze haar iets hebben wijsgemaakt,maar vindt het wel lief van haar vrienden.Nikils wordt achterna gezeten door juf Roos die enorm veel van hem houdt.

  • Deze aflevering werd verbannen in Turkije wat best wel logisch is met al die liefdes scenes,terwijl Arabië zijn best deed om een korte aflevering van te maken.

Around Wikia's network

Random Wiki