Wikia

Joseph beseft dat hij een verkeerde leerstof heeft geleerd en heeft nauwelijks tijd noch zin om aan het juiste leerstof te studeren want vandaag krijgen ze de test door juf Roos.Maia weet een heleboel goeie oplossingen; hij moet doen alsof hij ziek is of zich voordoen bezeerd te hebben ergens op de speelplaats.Joseph denkt maar aan één iets; spieken! Louis vindt dat te riskant en heeft een beter idee.Hij ontwerpt een klein oorsprekertje dat perfect in Josephs oor past.Chip zal hem de goede antwoorden influisteren.De dag verloopt niet zo vlotjes voor Joseph.Hij verwond drie keer per ongeluk een schoonmaakrobot.Bij een laatste incident is de robot Josephs klungelige aanvallen zat en de robot bezeerd Joseph.Hij verbrand zijn hand in zijn stofzuiger,haalt zijn rode haren in de war en nadat Joseph hem ontvlucht valt hij de klas van juf Roos binnen waardoor hij een bloedneus krijgt.De lerares ziet hoe erg haar leerling er aan toe is en beslist om Joseph een uitstel te geven.Hier is de jongen haar zeer dankbaar voor en zo hoeft Joseph niet mee te doen.Maar tijdens zijn val is het oorspeakertje uit zijn oor gevallen en dat klein apparaatje ligt op de vloer in Roos' klas.Wanneer de klas aan de test wil beginnen,spreekt Chip de antwoorden in door de speaker dat juf Roos kapot trapt en Chips signaal verspreid zich door alle speakers van de school.Juf Roos is hier zeer verontwaardigd door,ze straft gans de klas omdat het haar niks kan schelen wie deze streek heeft uitgehaald.Julia,Kevin,Ruby en Tulpje verdenken meteen Vince,maar hij beweert het niet gedaan te hebben.Dan komt Chip en Joseph op dat moment de speelplaats op.Chip wordt door de schoolrobots tot zijn vrienden gebracht omdat zij hem hebben horen babbelen toen hij de antwoorden voor Joseph insprak.Joseph vraagt iets te luidruchtig hoe de test is verlopen en vraagt aan zijn twee vrienden of zij zijn oorapparaatje hebben gezien.Natuurlijk hoort de andere bende hem en ze zijn boos op Louis,Maia en Joseph wegens het hun schuld is dat ze het hele weekend lang straf mogen schrijven bij juf Roos.Zo moeten Louis en co iedereens huiswerk maken.

  • Deze aflevering was verbannen in Arabië.
Pilot.png

Test logo voor de allereerste aflevering.Waarschijnlijk diende deze episode eerst als een pilotversie.

Test epidoe.png

Test van de titel.

Test.png

Testanimatie.De achtergrond rond de school zijn simpele gebouwen.

Around Wikia's network

Random Wiki