Wikia

Joseph probeert het record van Vince te verbreken met zweefplanken.Vince zorgt voor roet in het eten en zorgt ervoor dat er een hindernis voor Joseph in de weg zal komen staan.Een blauwe schoonmaakrobot ruimt de bananenschil van Vince op en Joseph kan net rechts inslaan in de computerzaal waar hij tegen de centrale computer crasht.Hij wordt er geëlektrocuteerd maar is gelukkig niet gewond.De volgende dag ontdekt Joseph dat hij superkrachten bezit wanneer hij met één aanraking een oranje schoonmaakrobot tot leven brengt.Louis en Joseph mogen de klas verlaten omdat ze al eerder klaar waren dan de rest.Louis bespreekt dit ernstig met zijn vriend maar Joseph kan enkel aan eten denken en ze komen mr.Nikils tegen die problemen heeft met de automaat in de kantine.Joseph helpt hem met zijn bijzondere krachten en het schoolhoofd krijgt zijn taart.Natuurlijk vindt hij het vreemd hoe zijn leerling dat zo snel voor elkaar heeft gekregen maar hij vraagt er niet naar.Even later komt de rest van de klas naar de kantine en ook zij vragen zich af wat Joseph bezielt.Een schoonmaakrobot krijgt kortsluiting en Joseph helpt het met zijn krachten dat iedereen laat verbijsteren.Joseph beschouwt zich nu als een echte superheld,neemt Chip als sidekick en noemt zichzelf Elektro.Hij helpt ieder persoon op school,maar na enig tijd ziet men in dat de held bleek en uitgeput is door de kracht in zijn lichaam.Joseph denkt dat zijn vrienden jaloers zijn en begint zich raarder te gedragen.Louis en Maia vertellen aan Headro wat er gebeurd is met Joseph.De leraar ondervind dat de centrale computer slecht functioneert en vermoed dat er nanobots in Joseph zitten,die zijn heel gevaarlijk en kunnen zijn dood betekenen.Het zal niet gemakkelijk zijn om Joseph te overtuigen om zijn krachten op te geven.Joseph wordt agressief en wil niemand meer helpen.Ondertussen bedenkt Louis een plan; de robots van de school moeten een ketting maken tot aan de centrale computer.Hiervoor hebben ze enkel een aanraking van Joseph nodig.Chip laat zich van de toren vallen en zo kan hij Joseph naar een raam lokken die zijn armen op Chip legt waar een bewakingsrobot de arm van Chip vastneemt en op deze manier krijgt de computer haar nanobots terug.Van uitputting valt Joseph van het dak en niet veel later komt hij terug bij.Hij kan zich weinig herinneren wat er gebeurd is en heeft enkel aandacht aan een knorrende maag.

Around Wikia's network

Random Wiki