Wikia

De school doet mee aan de nationale creatieve wedstrijd voor robotkunst.De film heet Robotstad 3000.Louis heeft de film geregisseerd.Joseph heeft voor de storyboard gezorgt.Vince zorgt voor de casting.Met een zapper kan Louis de robots emoties schenken.ZYG is de schurk die Chip liever had gespeeld,maar hij is de sidekick chipolata van robot Joe.Chip doet zijn rol met tegenzin en is er kei slecht in.Het apparaat van Louis valt in Chips handen en bestraalt zich.Hij veranderd in een superschurk genaamd Ultimus.Chip regeert over alle schoolrobots en wreekt zich over de mensen.Hij sluit ze op in Melinda's klas.Chip heeft nare bedoelingen,hij heeft een hele grote speaker in het dak van de school geplaatst die ervoor zorgt dat de mensen gehersenspoeld worden en hem zullen gehoorzamen.Volgens Headro eerder gescheurde trommelvliezen.Louis,Joseph en Vince ontsnappen via een luchtschacht wanneer drie bewakingsrobot ruziën over hun serienummer.Louis en Joseph gaan naar het lab en vermommen zich in een schoonmaakrobot om tot Chip te geraken.Louis wilt hem weer normaal maken maar wordt gevat door de bewakingsrobots.Hun plan is mislukt.Vince is de enige die hen nog kan redden.Hij stuurt een videoboodschap naar Chip en dreigt ermee de centrale computer te saboteren.Alle robots en mensen zijn in rep in roer.Chip staat machteloos en Louis ziet zijn kans om hem te vatten en te hersenspoelen.Chip herinnert zich niets meer over zijn rol als slechterik.De school is verlost van het kwaad,of niet? Vince probeert de centrale computer weer normaal te laten werken,maar valt plots weg.Dit zorgt voor veel angst bij iedereen,doch ging het slechts om een dwaas grapje van Vince.

  • In het Deens heet de aflevering superskurken Ultimus,wat betekend: superschurk Ultimus.Genaamd naar het boosaardig figuur van Chip.
  • Verbannen scenes in Arabië en Turkije: de robots,geleid door Chip,die de kinderen aanvallen,een stukje is ingekort als Vince vraagt om naar de wc te gaan,Vince horen plassen en Vince die van het toilet komt.
  • De film speelt zich in het jaar 3873 af.Hopelijk is dit niet de tijd waarin de figuren uit de serie in leven.

Around Wikia's network

Random Wiki