Wikia

Aan de schoolpoorten laat Louis zijn nieuwste uitvinding aan de anderen zien.Het lijkt een beetje op een balpen,maar eigenlijk is het een draagbare computer met WiFi.De computerpen dus.Zijn vrienden zijn onder de indruk,behalve Vince.Hij veranderd direct van onderwerp en laat,nu om zelf te kunnen opvallen bij de rest,een VIP-pasje zien voor een futuristische stad die Louis als screensaver heeft.Meneer Nikils verschijnt opeens bij de schoolpoort.Hij is boos en vraagt aan de leerlingen waarom ze niet aan het studeren zijn.Joseph vertelt hem dat ze aan een toneelstuk bezig zijn en Nikils lijkt hierop nog kwader te reageren.Het interesseert hem niet of ze nu aan het repeteren zijn voor hun stuk,hij wil dat de kinderen van bij de schoolpoorten oprotten.Chip is zeer gehaast,hij wil niets missen van de auditie,er is een rol die nog openstaat,namelijk die van de kardinaal.Als Vince te horen krijgt dat Chip als kardinaal mag spelen voelt de kwajongen zich geroepen om ook mee te spelen.Melinda is niet onder de indruk als Chip op het podium staat om zijn rol in te oefenen.Hij is zwak en bang.Net op dat moment komt Vince de gymzaal binnen.Hij probeert indruk te maken op de juf en verzekert haar dat hij een betere schurk is dan Chip.Hierdoor ontstaat er een ruzie.Maar Melinda wilt de tijd nemen om een goede beslissing te nemen.Vince en Chip proberen haar nu volop te overtuigen.Louis programmeert zijn robot vol emoties,nu speelt Chip het meer overtuigend zonder stress te uiten.Melinda is onder de indruk,maar ook Vince doet het goed.Er is nog altijd geen keuze gemaakt en in de eetzaal gaat het er wild aan toe als Chip en Vince alweer willen indruk maken op de juf.Vince voelt zich verslagen als Chip hem verbetert met 'te zijn of niet te zijn' en de jongen misplaatst zijn voet op zijn speedrunner en suist een aantal meters verder op Nikils' benen neer.De directeur is het hele gedoe zat en eist de twee om naar zijn bureau te gaan.Als hij hoort dat het opnieuw voor het toneelstuk van de drie musketiers is geeft hij hen een taakstraf in het afvalmagazijn.Louis en Kevin zullen de gevangenen redden,maar niet als een team want Kevin staat aan Vince zijn kant.Joseph leidt Melinda af als Maia Chip uit het afvalmagazijn haalt.Kevin daarentegen komt iets te laat en Vince is woedend op hem.Wanneer Louis en Vince elkaar in de gang tegenkomen,trekken ze hun lasersabels tevoorschijn en vechten ze.Nikils ontdekt dat Chip en Vince zijn ontsnapt.Dit maakt hem nu helemaal kwaad en hij weet het paar wel te vinden in de gymzaal waar Louis en Vince voor de ogen van de anderen aan het duelleren zijn.Het schoolhoofd beveelt hen onmiddellijk te stoppen en juf Melinda is hiervan zeer van onder de indruk.Ze vraagt of Nikils de scene wil nadoen waar de kardinaal de drie musketiers aan het uitdagen is.De directeur slaat de sabels van Louis en Vince uit hun handen.Melinda heeft haar beslissing genomen,Nikils wordt de kardinaal.Louis mag zijn computerpen behouden maar nu zijn Chip en Vince boos.Ze houden het kort met 'Jullie zijn allemaal verraders!' en Vince zegt 'Jullie zijn mij niet waardig!' Melinda vraagt aan Louis of hij ook aan de emoties van Vince heeft gezeten.En zo zijn alle rollen nu verdeelt voor het toneelstuk.

  • Ze gebruiken soort van nageaapte lightsabers uit Star Wars als zwaarden voor het toneelstuk

Around Wikia's network

Random Wiki