Wikia

Louis,Joseph en Chip spelen een soort paintball spel tegen Vince,Kevin en ZYG.Het team van Vince speelt vals want zij hebben hun wapens versterkt.Ook Louis besluit om dit te doen met een krachtig apparaat.Hopelijk zorgt het niet voor kortsluitingen.Ze gaan het team van Vince de centrale computer achterna.Louis wil in de aanval gaan maar zijn wapen krijgt een kortsluiting en heel de zaal wordt verlicht door een fel blauw licht.Dit heeft ervoor gezorgd dat de centrale computer en twee andere computers gekraakt zijn geweest.Zelfs Chips systeem is hierdoor verwoest geraakt en Louis kan geen enkel computer gebruiken om zijn robot te her-installeren.Hij besluit om een krachtiger computer te gebruiken,hij zal de centrale computer gebruiken waar hij er zijn hersens aan zal sluiten want daar rest nog het nodige info voor Chip terug tot leven te roepen.Het lukt,Chip komt tot leven.Al heeft hij er niet aan gedacht om zijn geheugen uit de computer te wissen.s' Anderdaags ontdekken de kinderen dat alle robots zich anders gedragen en in de kantine komt het hoofd van een holografisch Louis tevoorschijn die de leerlingen van alles schenkt.Louis besluit om de computer te wissen maar zijn hologram is erg koppig en stuurt Louis met een bewakingsrobot naar buiten.De ganse school komt op Louis af en voordat hij alles glad kan uitleggen gaan het brandalarm af.Wanneer iedereen buiten is meldt hologram Louis dat de school beter af is zonder leraars en leerlingen.Hij zorgt voor de veiligheid.Louis en Chip proberen naar binnen te gaan maar ze worden meteen weer buiten gezet.Alle vuilbakken worden afgezet zodat niemand naar binnen kan.Louis kan zichzelf niks wijsmaken,dus hebben ze iemand nodig die dommer is.Tulpje en Joseph bedenken een plan.Joseph drinkt water uit de tuinslang van een tuinrobot en hij moet naar de wc.Wonderbaarlijk genoeg laat het hologram hem binnen.Tulpje legt aan de rest uit dat je buiten niet kunt plassen en wanneer Joseph aan de deur stond dat hologram Louis zijn blaas kon scannen en merkte dat hij bijna vol zat.Joseph geraakt tot de centrale computer en weet hologram Louis uit te schakelen.Dankzij hem kunnen de leraars en studenten de school weer binnen.Ze bedanken hem maar hij moet eerst dringend naar de wc.

  • Verbannen scenes in Turkije: Louis,Joseph en Chip die Tulpje bekogelen met blauwe verf,meneer Nikils die verliefd naar juf Melinda kijkt en Joseph die op ee wc zit.
  • In Arabië zijn er weer meer verwijderde scenes: Tulpje die meegevoerd wordt door een bewakingsrobot.Vince,Maia en Kevin die op de robots zaten en waarschijnlijk nog een paar dingen.

Around Wikia's network

Random Wiki