Wikia

Afval.png

Het afvalmagazijn of ook wel schrootopslagruimte genoemd is een gevaarlijke en gevreesde plek bij leerlingen.Hier wordt al het schoolafval via de vuilnisbakken gesorteerd.Het afval beland door verschillende drie luchtbuizen op een lopende band naar de verbrandingsoven of via een andere lopende band word het afval samengeperst tot een kubus zoals in de Pixar film Wall-E.Er zijn hier ook containers te vinden waar gevaarlijk afval zoals vaten in gedeponeerd worden.Het afval staat hier mooi op stapels geplaatst.Vaak komen de schoonmaakrobots hun overvolle vuilnisbakken legen.Robots die in de school werken en het opeens begeven worden hier tot afval verwerkt.Een reuzenklauw sorteert de afvalkubussen.Met het afval produceert de school energie.De grote ventilatie mag nooit in de tegenovergestelde richting draaien of het systeem werkt andersom,in plaats dat het afval hier terecht komt zuigt het de troep naar buiten en kan het afval het heelal in gekatapulteerd worden.Zo was het Joseph bijna overkomen in Iets van ergens en in De kakkerlakkenvanger was het afvalmagazijn zo goed als overvol.De schrootopslagruimte is geen verboden terrein,maar de studenten zijn hier liever niet,vooral niet in de avond.

Around Wikia's network

Random Wiki