Wikia

Joseph en Julia moeten aan een taak werken voor juf Roos.Julia studeert non-stop terwijl Joseph er weinig zin in heeft.Hij doet het liever kalmer aan,zoals hij vaak studeert en eens pauze neemt.Dit is niets voor Julia maar ze wil het eens proberen.Ze besluiten om in Josephs kamer te studeren.Joseph gaat achter frisdrank terwijl hij er Julia alleen laat.Even later keert hij terug en treft zijn kamer schoon aan.Wanneer hij vraagt wat zij met zijn spullen heeft gedaan vertelt ze hem dat ze die weggegooid heeft.Vol ontzag gaat Joseph naar het afvalmagazijn om zijn spullen terug te halen.Louis,Maia en Chip laten Julia zien hoe zij plezier kan beleven en niet alleen aan studeren hoeft te denken.Julia komt losser van alles.Maar Joseph heeft een domme fout gemaakt als hij Julia nog een videospel voorstelt die zij heel de nacht door doorspeelt en daarbij verbreekt ze ook nog eens het record van Joseph.Julia is nog steeds op studeren uit.Daarom moeten Maia en Joseph haar te zien bezighouden terwijl Louis aan een uitvinding werkt.Julia wordt helemaal uitgeput en valt in slaap.Als ze ontwaakt ontdekt ze dat zij in juf Roos' klaslokaal zit.Haar klasgenoten en d'r juf zijn hologrammen.Louis wilt Julia op haar plek zetten dat in het leven een paar Fen krijgen niet zo erg is als het lijkt.Het hologram van Roos geeft Julia een F,hierdoor valt zij in een zwart gat en dagdroomt dat iedereen boos naar haar kijkt en negeert omwille haar onvoldoende.Joseph schud haar ruw uit de droom.Chip,die normaal voor de klasdeur moest waken leidt twee schoonmaakrobots door de gang die de klas binnen wilden.Helaas komt Nikils het lokaal binnen die zich meteen afvraagt wat de leerlingen hier te zoeken hebben.Hologram Roos vertelt hem dat ze extra lessen geeft.Nikils heeft het door dat ze nep is,ook Julia verbaasd zich hierom.Nikils begrijpt de bedoeling er niet van en Julia legt liegend uit dat het om een soort van test gaat.Nikils is hiermee tevreden gesteld en laat hen verder met rust.Julia vindt het niet zo erg dat ze dit heeft moeten meemaken want nu is zij uit haar shock.Eind goed al goed want zij en Joseph scoren een A+.

  • Verbannen scenes in Turkije: Julia die een laserpistool vasthoudt en Julia's nachtmerrie.

Around Wikia's network

Random Wiki