Wikia

Joseph en Vince zijn de enige die overgebleven zijn om in het voetbalteam van de school te komen.Slechts een van hen kan de ploeg vergezellen.Wanneer Joseph een blunder begaat en Vince tegen het hoofd raakt rolt de bal uit zichzelf in het doel.Headro kan er niet aan uitkomen wie de bal nu in het doel heeft gescoord en beslist om dit aan te zien als gelijkspel en de jongens zullen nog twee rondes moeten spelen.Joseph heeft zijn rug bezeerd hierdoor en kan niet meer meespelen.Chip blijkt goed te kunnen spelen en Louis verzint een plan om Chip als Joseph te laten lijken.Hij maakt een kloon-apparaat die Chip in Joseph veranderd.Het valt bijna niet op dat er een dubbelganger van Joseph in de school rondloopt (behalve zijn gedrag dan).Vince is hevig opzoek naar Joseph om een of andere deal met hem te sluiten: hem te laten winnen en dat ze goeie maten blijven.Na enkele pogen vindt Vince Joseph en Louis in de gang.Hij vermoed dat er iets niet klopt aan Joseph al weet hij niet wat.Nu gaat Chip de plaats van Joseph in de training nemen maar hij mag niet beter scoren dan Vince.Chip houdt zich echter niet aan de afspraak van Louis en slooft zich helemaal uit.Maia zet hem op zijn strepen zodat Chip begrijpt dat hij iets te ver is gegaan.De score belandt weer op gelijkspel.Ze moeten een penalty maken om er aan uit te komen wie de strijd nu zal winnen.Na de training ontdekt Vince het geheim van Josephs dubbelganger.Hij steelt het apparaat wanneer de vier vrienden naar de speelplaats gaan.Even later zien ze hoe Vince als een professional met de bal speelt.Louis denkt dat hij zich uitslooft en geeft Joseph de raad om eerlijk te spelen nu zij rug wat hersteld is.De jongens moeten drie penalty's scoren om het spel te winnen.Joseph speelt als een mislukkeling terwijl Vince scoort.Chip voelt dat er iets niet klopt en merkt dat het ZYG is die tot Vince gekloond is.De robot ontdekt de jongen achter een struik en pakt de armband af die ervoor zorgt dat er iemand gekloond kan worden.Chip laat aan iedereen zien dat er vals gespeeld werd.Dit maakt Headro zo woedend dat hij Vince laat diskwalificeren en Joseph een 0 krijgt.ZYG wordt uitgekozen om in het team te komen.Chip voelt zich jaloers en praat bijna zijn mond voorbij die net dichtgesnoerd kan worden door Louis en Joseph.

  • In Arabië en Turkije werd de scene van de flirtende Tulpje met Joseph verbannen
  • In Arabië was de scene waarin Louis en Maia Joseph naar Louis' kamer brachten verbannen
  • In Arabië en Turkije vinden ze het niet kunnen dat robots naar de wc gaan dus werd Chip op het toilet maar weggelaten.

Around Wikia's network

Random Wiki