Wikia

Kevin zoekt hopeloos tussen de weggeworpen inbeslaggenomen spullen die Nikils in het afvalmagazijn heeft geworpen.Per toeval vindt hij er de kleine Junior,helemaal kapot.Kevin knapt hem op en maakt er zijn persoonlijke robot van.Hij stelt Junior voor aan de anderen waarvan Louis,Maia,Joseph en Chip (die domgenoeg de robot niet meer herkennen terwijl Louis hem voor Maia heeft gemaakt in Junior.De kleine robot is niet in staat om bevelen op te volgen.Hij heeft een IQ van een goudvis. Louis schenkt Kevin de allereerste chip van Chip die hij mag gebruiken voor de kleine pandarobot.Kevin update Junior via zijn laptop en moet hem alleen laten omwille hij naar de les moet.Junior's update is voltooid,maar de robot slurpt alle energie uit de laptop en uit een onderhoudsrobot die net een lading spullen in het lab wou leveren.Na de les keert Kevin en zijn vrienden naar Junior die er vreemd genoeg vandoor is gegaan.Louis vraagt aan Kevin hoeveel kracht hij Junior heeft toegebracht.Zo'n 10000 zegt Kevin.Louis schrikt hiervan,geen wonder dat Junior nu zo te keer gaat,gelukkig heeft de chip een GPS en kan Louis hem volgen.Eerst slurpt Junior alle energie uit de schoonmaakrobots van Nikils,dan Nocturna en ZYG.Ergens in de gang vinden zij de pandarobot aan het plafond.Nikils dacht eerst dat er een soort epidemie was losgebroken.Junior heeft het op Chip gemunt maar Louis weet hem weg te schoppen.Junior slurpt informatie uit Louis' gsm en zoekt naar een bron waar hij nog meer uit kan slurpen.De centrale computer is het nieuwe slachtoffer.Ze moeten hem tegenhouden.Nikils verspreid een boodschap aan alle robots op school en de bewakingsrobots moeten de centrale computer beschermen.Via een luchtschacht nemen zij een kortere route en ze zijn er eerder dan Junior die net alle bewakingsrobots heeft verslagen.Junior maakt een gat in de deur en breekt in de computerzaal.Louis wil hem lokken met Joseph's gsm maar hij heeft opnieuw oog voor Chip,die de robot door de schachten volgt.Louis besluit om naar het afvalmagazijn te gaan,hij zal zijn krachtige batterij aan de grijparm koppelen en zo Junior electiceren.Junior ontkomt echter uit de grijparm,Chip ziet maar in ding in; hij ontkoppeld de draad van de krachtige batterij en bevestigd die aan Junior.Beide robots krijgen de schok van hun leven.Chip overleeft het maar Junior is helemaal geroosterd.Nikils wilt dat er niet langer meer geëxperimenteerd wordt op oude robots.Louis herstelt alle robots en verdient een verkoeling.Chip wil wat frisdrank uit de automaat halen maar vergeet dat hij nog elektrisch opgeladen is en laat per ongeluk veel blikjes uit de automaat komen.

  • In Turkije mag Louis Junior niet wegslaan,dus werd het wat ingekort.
  • Volgens de Franse IMDb zou deze aflevering Carrément décalqué! genoemd hebben in plaats van Junior 2.0.Maar dat is niet met zekerheid gezegd.Of het kan om een geheel weggelaten aflevering gaan.
  • In Kazachstan is de scene ingekort wanneer Ruby voorbij Nikils passeert met de vernielde Nocturna.(en waarschijnlijk nog andere scenes).

Around Wikia's network

Random Wiki