Wikia

Ruby spreekt iedereen aan over een bijzondere horrorfilm over een gestoorde tandarts,een 16+ film.De kinderen willen die dolgraag zien maar op diezelfde dag kondigt Nikils zijn leerlingen aan dat hij een speciaal programma heeft gekocht voor tandartsrobots,een goedkopere manier om de gebitten van zijn leerlingen te controleren.Volgens hem doet zo'n behandeling geen pijn.Een leerling valt ten prooi en lijdt pijn door de tandartsrobot.De anderen zijn bang en vluchten weg.Niemand kan de robots ontkomen.Volgens Headro is zo'n online programma heel erg gevaarlijk.Het zegt Nikils niks,hoe goedkoper hoe beter.De robots zitten iedereen achterna.Louis heeft het netwerk gekraakt om de horrorfilm via een speciaal kanaal van Nikils te bekijken.Dit heeft een grote invloed op de tandartsrobots.Kevin wordt het tweede slachtoffer.Hij wordt het toilet ingesleurt en Joseph haalt hulp.Nikils gelooft er weinig van dat zijn tandartsrobots vreemd doen.Tijdens de avond bekijken de kinderen de film die voor angst bezorgt.Nadat de film is afgelopen komen Julia en Tulpje binnen,zij merkt dat alle blikjes frisdrank leeg zijn en de jongens voelen zich erg benauwd als ze hen vraagt om nieuwe te gaan halen uit de gang.Zo gebeurd het dan,tijdens hun tocht door de gang moet Louis naar de wc en komt er een tandartsrobot uit het niets om hen aan te vallen.Louis' vrienden ontkomen hem en ook Louis weet zich uit de toilet te vluchten als hij in het nauw door de robot word gedreven.Kevin gaat de meisjes waarschuwen terwijl Louis,Vince,Maia en Joseph voor hun leven rennen.In de bib wordt Vince bijna doorboord door de boorvinger van de tandartsrobot.Ze besluiten Nikils te wekken en moeten nu aan hem bewijzen hoe gevaarlijk de robots zijn.Nadat alle robots opgestaan zijn uit hun slaap en het groepje wil aanvallen is het voor de directeur al meer dan genoeg.Ze vluchten naar de sportzaal en worden in het nauw gedreven.Gelukkig wordt het kanaal net op tijd veranderd en een Bollywood film red het groepje van de ondergang.Al zullen ze 3 uur moeten dansen omdat de batterij van de robots zo lang mee gaan.

  • De volgende scenes die verbannen werden in Turkije: de gillende Joseph en de weglopende Vince en Maia,de tandartsrobot die Vince aanvalt,de agressieve groep tandartsrobots die uit de centrale computer komen en de agresseieve robots in de gymzaal.
Mad docter.png

Around Wikia's network

Random Wiki