Wikia

Louis heeft van Chip een leugendetector gemaakt.Hij doet mee aan de nationale Robotic competitie.Terwijl Louis gespannen afwacht is hij samen met Maia en Joseph van plan om te gaan spijbelen en ze willen graag naar Robotland gaan.Joseph en Maia komen een bewakingsrobot in de gang tegen die hen beveelt om hem te volgen naar het bureau van Nikils.Daar krijgen ze van het schoolhoofd te horen dat Louis gewonnen heeft en hij deze namiddag Louis' prijs zal uitreiken in de sportzaal,maar ze mogen niks aan Louis vertellen.Nu kunnen ze niet naar Robotland en moeten ze Louis proberen op school te houden.Het gaat helaas niet volgens plan,Joseph bedenkt een leugen en zegt aan Louis dat zijn oma vandaag op bezoek zal komen.Chip's leugenalarm gaat af en Louis wordt boos omdat zijn vriend nu staat te jokken.Ook Maia verzint een smoes in de kantine en zegt tegen Louis dat alle attracties in onderhoud zijn.Nu rekent Louis op niemand meer,hij besluit om met Chip alleen te gaan.Vince stelt zichzelf kandidaat en de twee doen tijdens de les van juf Roos alsof ze pijn in hun maag hebben.De juf gelooft hen en laat ze naar de verpleegbot gaan.Maia en Joseph doen ook alsof ze pijn hebben en Roos vreest dat het om een epidemie gaat.Gelukkig mogen ze de les verlaten.Louis en Vince houden de verplegerbot voor de gek wanneer hij hun temperatuur meet.Ze moeten in hun kamer blijven.Maia en Joseph komen Louis en Vince tegen,maar die wil niks met hen te maken hebben.Zo vertellen zij aan de verplegerbot dat het beter is om de twee jongens in hun kamer op te sluiten want ze zijn ernstig ziek en dat gelooft de robot.Samen met een bewakingsrobot worden Vince en Louis in hun kamer opgesloten en bewaakt.Maia's en Josephs plan slaagt,toch bedenkt Louis een plan om te ontsnappen.Hij saboteert Vince zijn zweefplank die hij tot het plafond kan laten komen en zo lukt het hen om buiten te komen.In de gang komen Maia en Joseph Chip tegen,ze kunnen niet anders dan hem de waarheid vertellen en de robot is blij dat hij de twee kinderen naar Louis brengt die op hem staat te wachten en boos op Vince is dat hij geen geduld heeft.Wanneer hij zijn twee vrienden ziet wordt Louis boos en ze leggen hem van alles uit waarom ze tegen hem gelogen hebben.Nu begrijpt hij waarom en ze hebben nog 1 minuut om de sportzaal te bereiken.Louis doet alsof hij heel erg verrast is en krijgt zijn prijs van Nikils.Hij verteld hoe blij hij is maar Chips leugenalarm gaat af.Zelfs als Nikils zegt hoeveel steun hij Louis heeft gegeven gaat het alarm weer af waardoor Nikils boos wordt en Louis hem verteld dat hij Chip nog niet uitgeschakeld had.Op dat ogenblik komen Vince en de bewakingsrobots de zaal binnen.De jongen krijgt een prik van de verplegerbot die iedereen in quarantaine wil zetten.Nikils begrijpt nog steeds niet hoe dit kon gebeuren en hij wordt de volgende die een prik moet krijgen."Ik zei; iedereen!" zegt de verplegersbot.Louis en co vluchten zo snel ze kunnen uit de zaal weg.

  • Op TeleTekst spelde ze Nikils als Nickels (Nickles)
  • Verbannen scene Turkije: Vince die in zijn neus peutert.In Arabië werden er meer stukjes weggelaten,o.a. Vince die in zijn neus peutert,Vince die in Louis' douche verstopt zit, als Louis en Vince op de zweefplank liggen en Vince die een prik krijgt.

Around Wikia's network

Random Wiki