Wikia

Bed.png

Louis' bed; hij heeft een oranje bedlaken

Louis' slaapkamer komt het meest voor in de serie en speelt hierin een belangrijke rol.Bijna in elke aflevering is het hoofdpersonage in zijn kamer te vinden of krijgt hij bezoek van zijn vrienden waar hij er dan samen ravot.Zoals elke internaat-kamer is er een kleine badkamer voorzien met lavabo en douche maar zonder toilet.

Badkamer.png

Louis' badkamer.Bemerk de moderne douche en de lavabo met oranje handdoek,washand,een stuk zeep en zijn tandeborstel

Verder vindt je in Louis' kamer een bureau,een groot computerscherm,een hangmat voor Chip,een appelblauwzeegroene kledingkast,rommel,tapijten,kussens en posters aan de muur van robots.Boven Louis' bed staan robot matroesjka's.Dan heeft hij nog een poster van Chip en een fotolijstje met een foto van zijn robot.

Hangmat.png

Chips hangmat.In de kamer zijn klimspeeltjes voor Chip voorzien.

Olivier Montenon heeft twee schetsen gemaakt voor Louis' slaapkamer.De kamer heeft een betere badkamer.[1]Chips hangmat is hier veel groter en ouderwetser.Zoals nu heeft hij ook een minischerm tegen de wand hangen voor zijn bed.Zo te zien is Lascars op tv.Het zicht buiten heeft een betere uitzicht van een futuristische stad,iets moderner dan de stad die ze nu voor de serie gebruiken.[2]

Around Wikia's network

Random Wiki