Wikia

Louis (originele naam Eugene) is één van de hoofdpersonages uit de serie.Hij is een slimme jongen dat graag van uitvinden houdt.Meestal zijn z'n bedenksels vaak geen succes.Louis is de schepper van robot Chip.Zijn beste vrienden zijn Maia en Joseph.Soms komt wij wel eens verwaand over in een deel afleveringen.Zo in Scarlet laat Louis zien hoe een gemeen en hebberig kantje hij kan hebben.En in Superster Louis slaat de jongen iets te door waarbij Maia,Joseph en Chip hem bijna niet herkennen.Louis valt vaak in ruzies met zijn vrienden.De grootste ruzie die hij ooit meegemaakt heeft was in Liar liar.Hij vertrouwde Maia en Joseph niet meer toen Chip een leugendetector speelde.

  • Sven De Ridder sprak Louis' stem in
  • Thomas was zijn eerste naam,maar dan werd het uiteindelijk Eugene (Louis)
  • In Superster Louis gaat Louis helemaal uit de bol wanneer hij een internet hit wordt en zichzelf opeens Coolie noemt.
  • Engelse stem: Matthew Geczy
  • Franse stem: Julien Crampon
  • Koreaanse stem: Um Sang-hyun
  • In het Frans Eugène. 유진 betekent Eugene in het Koreaans.Eivind in het Noors en Евгений in het Russisch.Hier in België wordt hij vreemd genoeg Louis genoemd.De naam is nochtans niet te linken aan Eugene,eerder aan Lodewijk.
Louis-1462636748.png

Louis storyboard

Louis-3.png

Louis,het hoofdpersonage

Louis-1.png

Louis uit 2007,deze lijkt een beetje op Jimmy Neutron

Olivier2.png

Voormalige Louis schets

Louis-0.png

Louis 2008-2009?

Olivier.png

Louis door Olivier Montenon

Louis-2.png

Louis 2010

Louis collage.png

Voormalige Louis' uit 2008,2009 of 2010?

Around Wikia's network

Random Wiki