Wikia

Maia is een sterke meid dat graag van voetbal houdt.Ze hangt met plezier rond met haar beste vrienden Louis,Chip en Joseph.Maia heeft vaak driftbuien en ze is een ferme kletskous.Haar robot is een groene,zwevende voetbal.Maia is een tomboy,maar dat wil niet zeggen dat zij voor haar eigen soort valt.Voor de rest sport ze graag en kan ze niet tegen stil zitten.

  • Vicky Florus sprak Maia's stem in
  • Maia zou Anne heten maar de bedenkers hebben er dan Maia van gemaakt.
  • Franse stem: Sophie de Fürst
  • Engelse stem: Barbara Weber-Scaff
  • Maia kan gitaar spelen
  • Soms wordt haar naam wel eens als Maya geschreven in bepaalde landen,in het Frans Maïa.
  • Turkse stem: Banu Altay
  • Vietnamese stem: Quynh Nhu
  • Deense stem: Özlem Saglanmak
  • Volgens een oude bron is het bewezen dat Maia een oogje heeft op Louis! Bij Maia stond er vermeld: a bold girl and a Zygote student Thomas (Louis' vorige naam) is love with, wat betekent: een stoutmoedig meisje en een studente uit de Zygote academie die verliefd is op Louis.In de huidige serie zijn de twee kinderen ook verliefd op elkaar,al is het wat onduidelijker te zien.Ook stond er bij haar biografie vermeld dat zij niets van Louis' affectie bewust is.
Maia-0

Voorloopster van huidige Maia,hier heeft ze blauwe ogen,nu heeft Maia bruine ogen.De kleuren van haar kledij zijn anders, ook 'r schoenen en kousen.Ze ziet er veel jonger uit dan de recente versie.

Maia oud

Oudere versie van Maia.

Maia-1

Maia uit 2007.Hoewel de afbeelding niet zo duidelijk zijn de kleuren van haar kledij nogal afwijkend van de 2009 en 2010 versie.Ze draagt een rode trui met daaronder een korte gele jeansbroek,de kleur van haar kousen zwart-wit en witte schoenen.