Wikia

Nanobots.png

Nanobots zijn hele kleine minuscule robotjes die in de centrale computer zitten.Zij repareren andere robots vanbinnen als een schoonmaak-,bewakings-,onderhouds- of tuinrobots aan de computer wordt bevestigd.

In Elektro zitten de Nanobots in Joseph wanneer hij een ongelukje heeft gehad met zijn zweefplank tijdens een wedstrijd.Hij is dwars door de centrale computer gekatapulteerd.Dit vertellen Louis en Maia aan meneer Headro.Hun leraar schrikt en zegt dat de Nanobots om veel energie vragen om te kunnen functioneren.Zonder elektriciteit absorberen de Nanobots zich met Josephs energie.Vandaar dat de jongen zo slechtgehumeurd en moe is.Maar Headro vertelt de kinderen nog meer ernstig nieuws; als de Nanobots te lang in Josephs lichaam blijven is er een kans dat de jongen sterft wegens de kleine robotjes zich moeten voeden met Josephs krachten.

Tekening.png

De Nanobots repareren de bewakings- en schoonmaakrobot

Louis komt met een plan af om Joseph te redden.Ze moeten zoveel mogelijk robots zien kapot te maken en die moeten dan een ketting maken tot aan de centrale computer.Zo kunnen de Nanobots terug in de computer.

Ketting.png

De robots vormen een ketting om de Nanobots terug op hun plek te zetten

Around Wikia's network

Random Wiki