Wikia

Bureau.png

Nikils is klaar om Vince en Louis een straf te geven.

Het bureau van Nikils bevindt zich in de toren van het schoolgebouw.Op zicht zou je niet meteen denken dat het een groot kantoor is maar toch is het er hoog en breed vanbinnen.De muren zijn tussen licht- en donkergroen.Hij heeft er een groot computerscherm hangen die hij kan verbinden met zijn pc.Als iemand hem opbelt zal dit gebeuren op het scherm.Achter zijn bureau hangt een vuilbak aan de muur.Soms gebeurd het wel eens dat er een staande vuilbak staat zoals in De

Bureau2.png

Chip wordt erbij geroepen

kakkerlakkenvanger en Van kwaad naar erger.Zijn bureaustoel heeft twee verschillende modellen gekend.In De bus gemist kwam zijn bureau voor het eerst voor,daar had hij een gele stoel,maar het model was groter dan een gewone zwevende stoel zoals die in Juf Roos en Meneer Headro hun klas staan.

Stoel.png

Nikils op zijn oude stoel

Hetzelfde model verscheen ook in Super Tulpje,Het oog en Poetsen bakken.Vanaf Junior kreeg hij een nieuwere stoel die meer aan zijn lichaam aangepast was,een smaller model dus.Voor zijn bureau staan vaak twee gele kleinere stoelen die teveel worden vergeten te animeren.De vloer bestaat uit tegels,witgrijze en grijsblauwe,een groot deel ligt verborgen onder een breed rood tapijt.Niet ver van zijn bureau hangt een lange boekenkast aan de muur.

Opslagruimte.png

Louis en Joseph staan voor de kast waar Nikils alle spullen van de leerlingen bewaart

Bij de ingang van het vertrek,aan de linker kant,is er een ingebouwde kast in de muur waar hij er de afgenomen spullen in bewaart.Hier heeft hij Junior de robot en Jack de robot pad in vastgehouden.De kast wordt bij zijn afwezigheid bewaakt door laserstralen.Achter de kast zit een hele wapencollectie verborgen die Nikils in Bezoek uit de ruimte gebruikt om tegen Aliens te vechten.Van granaten tot lasergeweren en bazooka's.

Wapens.png

Nikils' wapens

Rechttegenover de kast zijn vier smalle gele deuren in de muur te zien.Hier worden schoonmaakrobots in opgeborgen,zij zijn z'n persoonlijke schoonmaakrobots die zijn bureau proper houden.Viktor de robotleraar werd hier ook eventjes opgeborgen.Er valt veel kunstwerken terug te vinden in zijn bureau,zo heeft hij twee beelden van een zwevende cirkel en een robothoofd staan.Heel boven aan de muren zijn ingekaderde schilderijen terug te vinden zoals de Mona LIsa,Van Gogh,de Schreeuw,het vlot van de Medusa,de schepping,Napoleon Bonaparte verovert de Alpen en een schilderij waarvan ik niet weet waarop deze is gebaseerd.Het zijn allemaal parodieën die met robots vervormd zijn,uitgesloten het Napoleon schilderij,enkel het paard is een robot,Napoleons hoofd werd vervangen door die van Nikils.Dit schilderij is twee keer te vinden in het bureau.'s Avonds zijn de schilderijen vaak belicht door enkele spots.

  • In Grijp de dief had hij een deurbel.
  • In Junior stonden twee Bewakingsrobots zijn deur te bewaken terwijl deze meer niet bewaakt werd In andere afleveringen
  • In Junior wilde Joseph op Nikils' zijn stoel gaan zitten,maar een of ander scanner merkte dat Josephs kont niet die van het schoolhoofd was en er ging een alarm af "Foutmelding,onbekende poep.Alarm,indringer ontdekt."
  • In Filmtijd was Nikils' kantoor even het hoofdkwartier van Chip

Around Wikia's network

Random Wiki