Wikia

Nikils kamer3.png

Rechttegenover Nikils' bureau bevindt zich de slaapkamer van het schoolhoofd.Deze is veel groter dan de slaapkamers van de leerlingen.De deur is breder.Maar binnenin heeft het een aantal zaken niet zoals de internaatkamers.Hij heeft geen badkamer (wastafel en douche),geen groot computerscherm met bureau en zelfs geen ramen! Het is er altijd donker maar er is wel licht als het moet.Helemaal tegen het einde van de muur staat een bruine kleerkast (waar niet veel spullen in verborgen liggen,enkel zijn oude skateboard uit Een supergeschenk).Het behangpapier (als het ten eerste al behangpapier is of gewoon verf) is blauw,versierd met sterren.Aan de muren tegenover zijn bed hangen drie kleinere schilderijen,twee van de Schepping (geknipte versies van handen en zo en de ogen van Mona Lisa).Zijn bed is bijna op zijn maat gemaakt,meestal slaapt Nikils met ingetrokken benen.Hij heeft een groot kussen en een groen bedlaken die versierd is met een sikkelmaan en vier sterren en een raket.Naast bed staat een vetplant in een blauwe vierkant bloempot die vaak vergeten te animeren wordt (hij heeft er normaal gesproken nog een pot vrouwentongen staan).Er ligt een dik geel tapijt over de vloer uit.Zoals elke kamer beschikt hij over een wifirouter en een luchtschacht.

Nikils kamer1.png

Nikils' bed met als achtergrond het schilderij van Napoleon met Nikils' hoofd en naast het bed de vetplant

Nikils kamer4.png
Nikils5.png

Nikils' kleerkast

Nikils kamer2.png

Nikils in bed

Nikils-1.png

In Een kikkerachtige nacht heeft hij een oranje bedlaken

Schilderijen.png

De verknipte schilderijen van Mona Lisa en de Schepping

Around Wikia's network

Random Wiki