Wikia

Cheap.jpg

Alternatieve naam Cheap Chip (Goedkope Chip) Een aantal punten over de serie.

Een oude beschrijving hoe het verhaal zou moeten verlopen hebben,2011:

Chip is een zelfgemaakte robot door de slimme student Louis.Hij heeft goedkope onderdelen gevonden om zijn robot in elkaar te zetten omdat de jongen wil toegelaten worden op de Zygote Foundation (de school).Volgens het verhaal,of velen daarvan,zou Chip een speciaal chip hebben ingeslikt wat van hem een heel bijzonder robot maakte.De chip was bedoelt voor mr.Nikils zijn eigen robot waarmee hij boze bedoelingen mee had.Chip wordt slim,naïef en begrijpt de mensen.Chip weet alles over de mensheid en is hierdoor zeer nieuwsgierig dat voor veel ellende zal zorgen bij Louis,Maia en Joseph.Louis moet Chips talenten verbergen voor de verfoeilijke schoolhoofd Nikils.Als die te weten zou komen wat Chip allemaal kan zou het wel eens kunnen gebeuren dat Chip voor heel andere dingen gebruikt zal worden,als Nikils' persoonlijke robot bijvoorbeeld.Louis kan hierdoor zijn goede vriend aan verliezen en doet er alles aan om Chips geheim te verbergen.Daarom doet Chip alsof hij een domme robot is.Maar er is een student die Louis voor problemen zal zorgen; Vince, zoon van een invloedrijke robot fabrikant en beschermheer van Zygote.

Er was een pilot en al een compleet script voorzien voor dit verhaallijn.Er werd gezocht naar een broadcast maar blijkbaar is dit verhaal dan toch niet ingenomen voor de serie van nu.

Around Wikia's network

Random Wiki