Wikia

Robor.png

Robor 01 werd gevonden door Louis in de schroot van de school.Robor was naar het schijnt de eerste robot van de school.Louis heeft Robor bestuurbaar gemaakt via een chip en een kleine computer.Hij laat deze zien aan mrs.Roos die Robor van vroeger kent.Zij waarschuwt Louis om Robor terug te brengen naar de schrootopslagruimte.Omdat mr.Nikils zich zou rot schrikken.Louis negeert haar waarschuwing en test Robor nog met wat enkele dingen.Het lijkt erop dat Robor zijn eigen wil heeft en hij word langzamerhand moeilijk onder controle te krijgen.Nikils betrapt hen in de gang en Robor herkent Nikils maar al te goed.Hij denkt dat Nikils nog steeds een student is.Toen Nikils 12 jaar oud was had hij een belangrijke test gemist,én heeft toen niet nagebleven...

  • In Robor01 wanneer de robot mr.Nikils vanachter de grote bloempot in de gang hem bij de arm neemt zei de robot 'Student Nikils,het is tijd om die nablijving die je hebt gemist in te halen' Maar ook hier zoals bij Joseph ging het blijkbaar fout tijdens het inspreken van de zin.

Around Wikia's network

Random Wiki