Wikia

Scarlet.png

Scarlet, een beruchte zweefplank dat Louis in de schrootmagazijn tussen het puin heeft gevonden om er zijn eigen persoonlijke zweefplank van te maken was ooit van een oud-leerling geweest die deze plank beter maakte om de dodensprong (een zeer gevaarlijke zweefplankenstunt) met Scarlet uit te testen.Scarlets vorige eigenaar deed dit enkel om indruk te maken bij de meisjes en de zweefplank kon dit niet verdragen wegens een soort van jaloezie en liet tijdens de gevaarlijke sprong de jongen van zich afvallen dat gelukkig de val heeft overleefd en zo'n zes maanden lang in het gips moest blijven.De zweefplank heeft haar eigen boze willetje dat Louis in het begin niet inziet,alleen Chip heeft al zijn voorgevoelens dat deze plank een duister typetje is en stilaan zal Scarlet dat uiten wanneer Louis een dodensprong gaat wagen.Scarlet neemt de macht over Louis en wil hem via een zweefplank-ramp de lucht insturen.Gelukkig kan Chip zijn vriend snel van een dood of een groot ongeluk redden.Scarlet wordt verwond wanneer Louis en Chip zich aan een palmboom vastklemmen en Scarlet tegen een harde vuilnisbak wordt aangestoten.De zweefplank is helemaal dubbelgevouwen en Louis besluit om de plank naar het afvalmagazijn te brengen waar hij haar met ander afval tot een afvalblok samenperst en de boze board er weer als hij haar gevonden had achtergelaten.Maar...Is Scarlet verslagen of niet...?

Onfortuinlijke knul.png

De onfortuinlijke jongen,Scarlets vorige eigenaar,helemaal in het gips die de dodensprong val gelukkig heeft overleefd en zo'n zes maanden lang in het gips moest blijven zitten

Around Wikia's network

Random Wiki