Wikia

Vince heeft een USB met een speciaal programma voor zijn persoonlijke robot ZYG 360.Het programma zal zijn robot stimuleren en hem uitgroeien tot één van de best presterende robots die de school bezit.Maar opeens graait een zilvermeeuw de USB uit Vince zijn handen en begint een bizarre probleem.De jongen zit de meeuw na totdat de vogel tegen het raam van de school aanbotst en op de grond valt.Tijdens haar val slikt ze per ongeluk de USB door.Louis en zijn vrienden zien het ongeval gebeuren.Ze besluiten om de zeemeeuw te helpen.Joseph houdt Vince bezig terwijl Louis en Maia de meeuw wegnemen.Vince is razend wanneer hij ziet dat de vogel verdwenen is.In Louis' kamer ontdekken de kinderen dat de meeuw ergens pijn lijd,maar ze begrijpen niet wat het dier mankeert.Louis installeert een software in Chip waarmee hij met de meeuw kan praten.Chip begrijpt wat er met de meeuw scheelt; ze heeft een USB ingeslikt en haar naam is Kiki.Nu moeten zij de meeuw beschermen en weghouden van Vince.Maar er is nog iemand die de vogel absoluut niet mag zien.Mr.Nikils heeft een allergie voor zeemeeuwen,hij haat hun scherpe snavels maar het is niet duidelijk waarom de man de dieren zo verafschuwd.Hij is boos op Louis wegens hij een meeuwenspreker in Chip heeft geplaatst en vraagt hem meteen om de software te verwijderen.Doch wordt alles erger als Vince Louis' kamer binnendringt en Kiki weet te verjagen.Er ontstaat een hele heisa als Chips programma op hol slaat.Zo lokt hij andere meeuwen naar de school,ontdekt Nikils Kiki en zitten Vince,Louis en de anderen achter de meeuw aan.Kiki verbergt haar in een palmboom.Op Vince's bevel weet ZYG Kiki uit de boom te krijgen met een voetbal.Zo komt de USB vrij en kan Vince de speciale programma in zijn robot installeren.Later kan Kiki weer met de andere zeemeeuwen meevliegen.Maar Louis en zijn vrienden hebben hierdoor wel een straf aan overgehouden.

Around Wikia's network

Random Wiki