Wikia

Nikils zoekt een persoonlijke assistent of assistente voor dit school semester.Tulpje hoopt dat de directeur haar zal kiezen.Echter heeft het blondje pech want Nikils kiest bolleboos Julia.Trots op haar nieuw taakje daagt Julia de arme Tulpje uit en zegt zij dat het kind 'Te Tulpje' is.Dit pikt Tulpje niet.Door de hulp van Louis schenkt hij haar een paarse armband dat zogezegd Nanobots bevat.De Nanobots,dat enkel verzonnen werd door Louis,zullen Tulpje bijzondere krachten gunnen.Tulpje gelooft erin,het doel van Louis' plan is dat het meisje zelfvertrouwen kweekt en dat doet ze inderdaad goed! Julia wordt jaloers op Tulpjes goeie prestaties.Tijdens de les van meneer Headro saboteert Julia de elektriciteitskast.Dit zorgt voor een grote hinder bij de centrale computer.Julia overtuigd de leraar dat zij de computer in ere kan herstellen.Helaas voert zij niet de juiste code in en Tulpje schiet in actie en kan de centrale computer weer op orde krijgen.Op dat moment verschijnt Nikils en weet dat Julia hierachter zit.De directeur is onder de indruk van Tulpjes talent en ontslaat Julia.Maar op de duur gedraagt Tulpje zich een beetje vreemd.Nu heeft ze iets teveel zelfvertrouwen en is ze verslaafd aan haar Nanobots krachten.Chip en de robots uit de school moeten het meisje overtuigen,met een leugentje natuurlijk,dat zij zonder de hulp van Nanobots helemaal uitputten.Tulpje krijgt medeleven met hen en schenkt haar valse Nanobots armband aan de robots die doen alsof ze weer opgeladen zijn. Tulpje neemt ontslag als Nikils' persoonlijke assistente, het schoolhoofd moet het nu met robots stellen.

  • Juf Melinda verschijnt voor het eerst in deze aflevering
  • In Turkije wordt de scene waarin Tulpje bijna geëlektrocuteerd verbannen.Wat de reden hiervoor mag zijn is niet duidelijk

Around Wikia's network

Random Wiki