Wikia

Louis heeft het niet in de gaten dat een spionvlieg hem stiekem zit te filmen in zijn slaapkamer.De jongen doet lekker gek en bespeelt een onnozele luchtgitaar.Voor Vince is dit natuurlijk lachen en de jonge crapuul upload het filmpje op het internet. Niet veel later ontdekt Louis dit, hij is zeer verontwaardigd en wil korte metten met zijn rivaal maken totdat hij Tulpje in de hal treft.Het blondje laat haar touchpad aan Louis zien,zo merkt hij hoeveel likes zijn belachelijk filmpje heeft gescoord.Door dit fantastisch aantal likes smacht Louis naar meer,hij denkt beroemd te worden met zijn stom filmpje.Vince beseft dit en is jaloers,maar hij zal niet bij de pakken blijven neerzitten en besluit om ook een luchtgitaar filmpje in elkaar te zetten,al wordt zijn clip verstoord door een boze juf Roos.Maia vindt dit hele gedoe maar niks,ze trekt haar niets van aan hoe Louis meer en meer in de ban geraakt van een popster te worden op het net,zoals hij dat zo denkt.Diezelfde avond houdt Tulpje de wacht voor het lab terwijl Louis,Joseph en Chip het één en het ander in elkaar zetten voor Louis' nieuwste videoclip.Deze moet nog beter worden dan zijn eerste clip en succesvoller dan die van Vince.Meneer de verwaande wordt boos als zijn roodblond klungelvriend een bout op de vloer laat vallen.Chip vreest voor Louis' gemeen gedrag."Dit zijn wij niet van jou gewoon,Louis." zegt de robot waarop Louis antwoordt: "Zeur niet en geef me die sondeerbout aan." Tulpje,dat de wacht buiten houd,staat voor een verrassing te staan.Meneer Nikils betrapt haar en kan alle informatie uit het kind slaan en zo stormt de directeur het lab binnen waar hij Louis,Chip en Joseph er treft.Pierre weet wat er zo ongeveer in zijn school gebeurd,Louis moet naar zijn bureau waar Nikils hem een bizarre vraag stelt: "Jongeman,vertel me eens,hoe zet je een filmpje op het internet?" Louis,zeer verbijsterd,vertelt het schoolhoofd hoe hij een filmpje kan plaatsen op het net.Nikils is hier blij om en belooft Louis wat.Hij zal Louis helpen bij zijn nieuwe videoclip,maar dan moet de jongen ook Pierre helpen met een zogenaamde videoclip die voor de persoon die hij in gedachte heeft graag wil laten zien.Dankzij Nikils hulp krijgt Louis opnieuw succes met zijn tweede clipje,weer gaan de likes de hoogte in.Maar Vince aast nog steeds op Louis' populariteit en stoort de jongen als hij en ZYG Louis en Chip iets zien filmen.Hij en zijn gele robot werpen chococookies in hun rivalen hun richting.Doch zag de blonde rebel net iets te laat de vrolijke,slanke man met zijn paarse hoge hoed en wandelstok het toneel opkomen.De koekjeskruimels belanden op de grond en natuurlijk,zoals Vince dit had gepland,kwamen de zeemeeuwen op Nikils af die bang in een struikgewas springt en jammert.Vince probeert te vluchten,echter kan Nikils hem betrappen.Louis geniet van zijn overwinning,hij hangt de dikke nek nogmaals uit in de kantine waar hij Maia haar om haar vergiffenis vraagt.Maia neemt de touchpad van haar vriend over,blijkbaar heeft Louis nooit de reacties gelezen,dus Maia leest er een paar hardop.Louis,geschokt door het commentaar,grist de touchpad uit Maia's handen en leest ze nu ook.Julia zegt hem smadelijk:"Eigenlijk lachen je fans je alleen maar uit." Louis valt in een diepe,vernederende put.Bye-Bye Coollie! Maia weet hem terug moed in te spreken en Louis bied aan elke leerling van de school zijn excuses aan.Gelukkig komt Joseph met goed nieuws aan.Louis is niet langer de belachelijke idioot van het internet.Een nieuwe dwaas heeft hem van de troon gestoten; Meneer Nikils.

  • Verbannen scenes in Arabië en Turkije: In Arabië mag Tulpje niet in beeld worden gebracht als ze Louis' schouders masseert,in Turkije mag dit wel,de gillende Tulpje in Louis' clip,in Arabië hebben ze het hartje met juf Melinda weg getrukeerd,in Turkije werd het stukje ingekort,in Arabië mag Maia Louis niet omhelzen,in Turkije wel,de laatste clip waarin Nikils dwaas danst werd in Arabië verbannen,in Turkije werd het toegestaan.

Around Wikia's network

Random Wiki