Wikia

Mr.Nikils heeft een robot gekocht die hem leert dansen.Bij het tonen van een foto waar juf Melinda op staat kan de dansprojector-robot een hologram nabootsen van de echte Melinda.Helaas wordt het schoolhoofd gestoord door Vince die een ongeluk heeft gehad op de speelplaats nadat hij per ongeluk een voetbal tegen zijn hoofd heeft gekregen.Ook Nikils begaat bijna een ongeval door de zweefplank van Vince die ergens blijven liggen is.Chip red de directeur van zijn val en Nikils benoemt hem tot veiligheid-officier.Hiermee is Louis niet gediend want de leerlingen hebben een dagje vrij.Helaas moeten hij en zijn vrienden Chip bijstaan bij zijn taak.Vince probeert roet in het eten te gooien en overal waar het mogelijk is om ongelukken te veroorzaken.Van de veilheidsdeur tot de toiletpotten te ontploffen verzint de kwajongen een gemene streek om Louis tot buiten te lokken om hem in een vuilbak te duwen.Maar Vince vergeet dat tijdens zijn val z'n zweefplank beschadigd is en de jongen krijgt geen controle meer over zijn board en valt zelf in een afvalbak.ZYG-360 waarschuwt Louis en co dat Vince in gevaar is (voordien toen niet maar dat weet zijn robot niet).De vier vrienden spelen papier-steen-schaar en Louis wint het spel.Eenmaal hij buiten is ontdekt hij Vince in de vuilbak die zanikt en hem verwijt als dikke lozer wanneer Chip hem door de afvalbak laat opslorpen.Louis en Chip moeten hem achterna gaan en ze belanden in het afvalmagazijn.Daar red Louis Chip en Vince van een verbranding en de drie worden opgezogen door de omgekeerde werking van het afvalsysteem.Elk vuilbak spuwt afval,ook die van mr.Nikils,die net de holografische Melinda een zoen wou geven,kust hij Chip, en Vince en Louis vallen op de directeur.Nikils is hiermee niet gediend,hij ontslaat Chip als veiligheidsagent,precies wat Louis wilde.Hij krijgt straf en moet op zijn kamer blijven en huiswerk maken.Samen met Maia en Joseph voetballen ze in Louis' slaapkamer.Maia trapt iets te hard tegen de bal en het suist door het open raam.Nikils loopt Melinda achterna en wil graag de foxtrot met haar dansen.Jammer genoeg krijgt hij de bal tegen zijn hoofd en het schoolhoofd is nu echt gewond geraakt.Een dans met de juf zit er echter niet in want ze heeft hem niet gehoord.(of misschien wel en dat ze daarom zo breed zou lachen dat ze aan Nikils charmes is ontsnapt).      

  • Turkije en Arabië hebben geprobeerd om deze aflevering uit te zenden.Ze hebben de dansscènes tussen Nikils en de holografische Melinda weggelaten.Turkije deed het beter dan Arabië.Ze beëindigen de episode met Louis die zegt 'Dat zal ik niet zijn.'      

Around Wikia's network

Random Wiki