Wikia

"Wie is de beste,wie is de slimste? Vince natuurlijk!"

Vince (Wince) is de pestkop van de klas.Hij plaagt graag Louis en zijn vrienden.Ook Tulpje is Vince zijn favoriete slachtoffer.Vince kan grappig en aardig zijn maar vertrouw hem nooit! ZYG-360 is zijn robot.Hij heeft rijke ouders en z'n moeder verwacht van hem dat hij zich netjes gedraagt.Maar in feite is hij een sloddervos.Hij leent spullen die hij meestal niet terug geeft.In Scarlet praat Louis over Vince's jongere zus,of dit als een grapje was bedoelt is niet duidelijk.

Zo heeft hij altijd een gezegde om anderen mee te pesten dat hij beter is dan wie dan ook: "Wie is de slimste?" of ook wel eens "Wie is de beste?" of deze ook wel eens: "Wie is de knapste?"

In feite is Vince een domme student.Hij studeert niet veel,let nooit op tijdens de les en scoort telkens een F.Als hij goede punten wilt dan zal hij spieken of valsspelen.

Als het echt moet,laat hij wel eens zijn vriendelijk karakter zien.Zo redt hij Tulpje die bijna in de verbrandingsoven is gevallen,de school van Ultimus (Chip ) gered,een plan samengesteld om de school binnen te stormen toen hologram Louis het gebouw in zijn macht had en de centrale computer opnieuw gefikst zodat de onzichtbare muren verdwenen.

  • Bob Selderslaghs is de stem achter Vince
  • In het Noors heet hij Victor (Viktor)
  • Engelse stem: Doug Rand
  • Franse stem: Thomas Sagols
  • Hij kan gitaar spelen
Vince2.png
Vince-1.png

Vince storyboard

Slaapkop.gif

Vince is een luie donder.

Around Wikia's network

Random Wiki