Wikia

Meneer Headro laat aan zijn studenten een speciale robotpad genaamd Jack zien.Hij ziet er zo levensecht uit dat je zou denken dat het een echte amfibie is.Zo'n robot zullen zij in hun laatste jaar moeten maken.Tijdens zijn les maakt hij de kinderen wat wijs;vandaag is het de jaarlijkse reboot van de schoolrobots en er gaat een griezelig verhaal rond dat een robot genaamd I666 tijdens de reboot door drie kinderen omver werd gelopen.Hij was zo verwoest en de drie kinderen besloten om hem in het afvalmagazijn te dumpen.Nu dwarrelt zijn geest hier ergens rond en hij zal niet rusten totdat alle kinderen naar huis gaan.Alle studenten gaan naar huis,behalve Louis en zijn vrienden,die geloven niet echt in het verhaal die Headro en Nikils verzonnen hebben.Nu kan Headro in alle rust het huiswerk verbeteren.Louis en co besluiten om door de gangen te sluipen,op zoek naar een bewijs van het spook.Intussen ontsnapt Jack die een vlieg achterna gaat en in de luchtschacht saboteert hij de ventilator.Meneer Nikils kan van het irritant geluid niet slapen,hij probeert met een bewakingsrobot te communiceren maar vergeet dat zijn robots op dit moment aan het rebooten zijn.De directeur zal het zelf moeten oplossen.Als hij in de gang de gesaboteerde ventilator ziet vraagt hij zich af hoe dit mogelijk is.Jack zit nog steeds de vlieg achterna en botst tegen Nikils aan die schrikt en als een ninja in het rond kijkt.Op zijn schouder rust slijm.Meteen denkt Nikils aan het spook en schuilt zich in de schacht.Ook Headro ontdekt slijm in de cafetaria,maar hij weet meteen dat het afkomstig is van Jack.Ondertussen vinden Louis en zijn vrienden ook wat slijm,ze besluiten om een plasma te maken die spoken kan vangen.Meneer Headro haalt Nikils uit de schacht die meteen overtuigd is dat het spook bestaat. "Kom op,meneer Nikils,dat kan toch gewoon niet.U hebt dat verhaal verzonnen voor de kinderen." zegt Headro. "Weet ik,maar wat als mijn verzinsel nu eens waar kon zijn?" zegt Nikils.Louis en zijn vrienden zitten Jack achterna tot ze op het internaat komen,om de hoek denken ze het spook te hebben gezien en ze spuiten hun plasma op het spook af die blijkbaar Nikils en Headro zijn.De twee mannen zitten onder de slagroom en net als Nikils zijn beklag wil doen,komt Jack op het toneel.Ze schrikken zich rot maar Headro lucht op als hij zijn pad herkent.Nikils is hiermee niet blij en spuit de pad helemaal onder het plasma.In het bureau van Nikils vraagt het schoolhoofd aan Louis,Maia,Joseph en Chip om deze gebeurtenissen aan niemand door te vertellen.Ze worden gelukkig niet gestraft en houden zich aan hun belofte.Jack wordt opgesloten in de kast met inbeslaggenomene spullen.

  • De scene waarin Chip een heleboel informatie over spoken download werd verbannen in Turkije.De reden hiervoor is niet duidelijk.

Around Wikia's network

Random Wiki